sobota, 29 marca 2014

Pielegnacja: Delikatnie z Green Pharmacy

O Green Pharmacy słyszała cała blogosfera. Z tą marką miałam już do czynienia jakiś czas temu. Do chwili obecnej oferta bardzo się powiększyła. W ofercie mają również higienę intymną.


Kilka słów od producenta:

 
Delikatna pianka do codziennej higieny intymnej. Nowoczesny preparat o specjalnej, szczególnie lekkiej konsystencji. Zapewnia odczucie komfortu i świeżości. Posiada wspaniałe właściwości oczyszczające i łagodzące. Łatwo się zmywa, nie wysusza skóry, łagodzi podrażnienia, współdziała z naturalnym poziomem PH miejsc intymnych, przeciwdziała powstawaniu infekcji. Nie zawiera mydła. Idealnie dostosowana do wrażliwej skóry. Zalecana do higieny intymnej zarówno kobiet jak i mężczyzn.


Cena: 8zł/150ml

Skład:  
Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Allantoin, Panthenol, Robinia Pseudoacacia Flower Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Polysorbate 20, Glycereth-2 Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal



Opakowanie jest bardzo poręczne. Sprawdza się nawet w podróży :) Napisy pod wpływem wilgoci nie schodzą.
Pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.


Konsystencja pianki jest przyjemna. Moim zdaniem jest wygodniejsza niż żel. Absolutnie nie wpływa to na jej wydajność. Zazwyczaj pianka kojarzy się z kosmetykiem niezbyt wydajnym.


Niestety skład mnie nie zachwyca, wolałabym lepszy. Niestety na rynku jest bardzo mało produktów do higieny, które nie zawierają sulfatów.


Zapach jest dość mocno wyczuwalny ale bardzo przyjemny. Posiadam wersję z białą akacja i zieloną herbatą. Pachnie kwiatowo, ale nie przypomina zapachu akacji.
Początkowo wydawała się trochę za mocno perfumowana, obawiałam się podrażnień i alergii. Do tej pory nic takiego nie miało miejsca i oby tak dalej.

Pianka dobrze myje i nie podrażnia. Przywraca poczucie świeżości i nie wysusza. Wydaje mi się, że od tego typu produktów chyba nie można już nic więcej wymagać.

Miałam okazję wypróbować również żel- a o nim jutro :)

Plusy:
+cena
+wydajność
+przyjemny zapach
+nie wysusza
+wygodne opakowanie

Minusy:
-skład


Moja ocena: 5.0/6.0


Buziaki! 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z Klubem Elfa Pharm. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię,

8 komentarzy:

  1. nie miałam a lubię pianki hmm ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. mam lawendową, jest super!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię, świetnie się u mnie sprawdza i często do niej wracam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty tej marki do włosów, innych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten marki żel pod prysznic, masło do ciała i peeling do ciała, ale używałam na razie tylko żelu pod prysznic, który jest niesamowicie wydajny. Masło do ciała czeka na swoją kolej, podobnie peeling. Pianka wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie własnie pojawiła się recenzja tej pianki :) Widzę, że mamy podobne odczucia :D

    P.S. Zaobserwowałam Twojego bloga i dodałam do listy czytelniczej - na pewno będę zaglądała częściej. Zapraszam również do mnie

    http://www.rewelka-testuje.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam żel pod prysznic z tej firmy. Jest super.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)