czwartek, 1 listopada 2012

TAG: Moje włosyw pigułce

Już jakiś czas temu zostałam otagowana przez SantaMargheritę oraz Rodzynkę. Niestety dopiero teraz znalazłam czas na odpowiedź. W dodatku znowu nie miałam internetu :D
Uważam, że tak jest całkiem fajny. Zwłaszcza, ze o moich włoskach jeszcze tutaj nie było.
No to zaczynamy!




1. Twój naturalny kolor włosów?
Średni brąz.

2. Twój obecny kolor włosów?
Naturalny! :)

3. Aktualna długość Twoich włosów?
53 cm.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?

Myślę, że około 65-70 cm. Jednak przy ostatnich kłopotach z włosami niestety nie uda mi się osiągnąć tego celu.

5. Jak często podcinasz końcówki?
Zaraz mnie zlinczujecie :D Nie chodzę do fryzjera zbyt regularnie. Co kilka miesięcy, raz co 3-4 a raz co 9-10. Moje włosy raczej nie są podatne na uszkodzenia. Chociaż jeden plus :)

6. Twoje włosy są proste,kręcone czy falowane?
Hmm to zależy od pogody :D Czasem proste a czasem lekko falowane.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Z moich obserwacjo wynika, ze są niskoporowate.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?
Niestety przetłuszczające.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Nie mam żadnych stałych codziennych rytuałów.
W okresie ich wypadania (tak jak teraz)- rano wcierka recepturowa, wieczorem Kerium LRP lub Seboradin Niger.

10. Czego nie lubią Twoje włosy?
Wg mnie wszystko dzielnie znoszą.
No może ciężkich odżywek, balsamów bez spłukiwania.
  
11. Co lubią Twoje włosy?
Wszelkiego rodzaju maski, ampułki regenerujące Kerastase i ostatnio- olejowanie :)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Upięcia na bok lub nisko z tyłu głowy.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić,to co by powiedziały?
Zmień dermatologa!

Chciałam wstawić zdjęcie moich włosków, ale ostatnio w domu tylko śpię i nie mam możliwości zrobić w świetle dziennym.
 
Muszę nadrabiać blogowe zaległość!
 
Buziaki!
 


15 komentarzy:

  1. Moje też nie lubią odżywek bez spłukiwania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O co chodzi z tą porowatością (?) włosów ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam lekturę :)
      http://michalosiswiat.blogspot.com/2012/10/porowatosc-wosowczyli-o-co-w-tym.html

      Usuń
  3. moje włosy są straszne:))
    ale lubią odżywki bez spłukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko znalazłam taką, którą moje włosy lubią też bym ubóstwiała :D Jaka oszczędność czasu! :D

      Usuń
  4. też mam przetłuszczające się włosy :/ do tego liche i w ogóle beznadziejne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś próbowałam z tym walczyć, ale w końcu dałam za wybraną. To jest syzyfowa praca :(

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy tag, coraz fajniejsze rzeczy na tych blogach:)) Ja muszę wycenić swoją twarz wkońcu, bo dostałam taką misję a czasu brakło na jej realizację:))

    OdpowiedzUsuń
  6. poniekąd zazdroszczę niskoporowatości... jakoś zawsze wydawało mi się, że "łatwiej je utrzymać" :) i nie martw się - kiedyś uda się osiągnąć taką długość! mam nadzieję, że mi też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja lubiona fryzura to rozpuszczone hehe:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także dostałam zaproszenie do tego TAGu. Muszę go wreszcie zrobić:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)