poniedziałek, 19 listopada 2012

Opolskie spotkanie blogerek kosmetycznych 18.11.2012- relacja :):)


Wczoraj w Opolu odbyło się pierwsze, oficjalne spotkanie opolskich blogerek. A to wszystko dzięki Rodzynce1989 i fanglefasnion :)

Spotkanie miało miejsce w bardzo klimatycznym miejscu- Kofeinie 2.0 przy Placu Teatralnym. Prawie wszystkie dziewczyny dotarły na umówioną godzinę- 13. Niestety zabrakło dwóch osób.


A oto pełna lista uczestniczek:
1. Strawberry merry.

2. Milky chocolate,

3. Kinga Mzyk.

4. CAT,

5. Marta - koleżanka Ewy Cat

6. KAPRYSEK,

7. KARMINOWE USTA

8. darusia994

9. anioleek89

10. SABBATHA

11. Ruda Szopa.

12. LEJDISH,

13. M.ina,

14. Agusiak747

15. Rodzynka1989

16. Fanglefashion

Oprócz 16 rozgadanych babeczek ( i jednego rodzynka :D ) zjawiło się również kilku gości :)
Było nas dosć sporo i niestety nie udało się pogadać ze wszystkimi :( Mam nadzieję, że przy następnych spotkaniach będziemy to sukcesywnie nadrabiać :D


 Przemiła pani z Venity

 

  

Panie z Vichy :)




Było również jedzonko :D


Akcja- Bierz co chcesz :D


Pani dermokonsultantka w akcji :P







  

 Szał prezentów!

   
A to cała nasza grupa :)
Fotograf- chłopak Agusiaka:D

  

Nie zabrakło również prezentów od sponsorów, choć nie były one głównym punktem naszego spotkania :)

  


 


  


 


W imieniu wszystkich uczestniczek chciałabym bardzo podziękować wszystkim naszym sponsorom, a w szczególności  pani Patrycji z Pilomax.

 Również chciałam podziękować Rodzynce 1989- Asi oraz fanglefashion- Monice za wspaniałą organizację spotkania. Dziewczyny- atmosfera była świetna. Nawet nie wiem, kiedy ten czas tak szybko zleciał. Bardzo dobrze się z Wami wszystkimi bawiłam. Mam nadzieję, że powtórzymy to za jakiś czas!





Joanna


Fennel


Diadem


Fitomed


Pilomax


Alkemika


Pierre Rene


Vichy


Bandi


Sylveco


Venita


Archipelag Piękna

 Buziaki!


PS: Agusiak, dziękuję za masełko :*  Pachnie obłędnie!


28 komentarzy:

  1. Kuba jak zwykle się wyróżnia XD

    haha, i dopiero teraz zauważyłam, że na kartce jestem jako Agusiak474 :D ah te liczby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszym tle to zdecydowanie tak :D

      Usuń
    2. hehe, nie zauważyłam nawet tego błędu :D sorki :)

      PS Milky dziękujemy za pomoc :)

      Usuń
  2. spotkanie jak widzę udane :) a ile prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie jednak nie mogło być :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem do nas wpadniesz :) Na pewno coś jeszcze zorganizujemy :)

      Usuń
  4. Wow świetne ! U mnie w Warszawie też ostatnio było spotkanie blogerek, ale niestety nie starczyło dla mnie miejsca ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że i ja kiedyś wezmę udział w takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że u mnie nie organizuje się takich spotkań.Świetne kosmetyki,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. było bardzop fajnie:) szkoda że musiałam wyjść wcześniej:/ na następny raz ze wszystkimi trzeba pogadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załuję tego samego ale wierzę, że jeszcze nic straconego

      Usuń
  9. O, musiało być super. Zazdroszczę :3
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Kaprysek była i mi nie powiedziała, że idzie... Łoooo. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałąś otagowana http://modaurodapiekno.blogspot.com/2012/11/fotorelacja-z-opolskiego-spotkania.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, że mogłyśmy się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że mogłyśmy się spotkać i poznać. Mam nadzieję, że następnym razem będzie nam dane dłużej ze sobą porozmawiać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się chyba zastrzelę:( od kilku lat jestem opolszczanką, od roku prowadzę bloga i tak się właśnie zastanawiałam, czy i u nas takie spotkanie blogerek może się udać...co za pech, że ominęła mnie ta informacja i niewątpliwie przyjemność...pamiętajcie o mnie następnym razem;) teraz będę trzymać rękę na pulsie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że bardzo fajnie spędziłyście czas? Super, zgadzam sie z powyższym komentarzem tylko pozazdrościć. Serdecznie pozdrawiam./

    OdpowiedzUsuń
  16. Alee dużo prezentów :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj sympatycznie tak pogadać z osobami o tych samych zainteresowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale sporo kosmetyków ; ) Widać, że udane spotkanie było : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)