piątek, 19 października 2012

Pielęgnacja: Dax Cosmetics Perfecta Beauty Odżywcza maseczka na twarz, szyję i delokt Słodkie migdały i miód

Kontynuacja Tagu: Październik miesiącem maseczek :)

Mimo tłustej cery od czasu do czasu stosuję róznież odżywcze i nawilżające maseczki. Nigdy nie są złe :D Zazwyczaj kupuję rożne, w pojedynczych saszetkach.Polubiłam, ją. Niestety znowu mam jakieś ale :D



Kilka słów od producenta:

Maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie suchej, delikatnej i zmęczonej, bez ograniczenia wieku. Maseczka zawiera ekstrakt z miodu dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają, pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

Cena: 1,60/10 ml

Skład:
 Aqua, Isopropyl Mirystate, Gliceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Parrafinum Liquidum, Cetearyl Octanoate, Carthanus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Propylene Glycol, Mel, Glycerin, Soya Lecithin, Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Citric Acid, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acids, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbyl/PCA, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Carbomer, Ethylparaben, Methylparaben, BHA, 2-Bromo-2Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum.


10 ml produktu znajduje się w dość śliskiej saszetce. Niestety mam problem z otworzeniem jej, gdy mam wilgotne ręce. Róg ucinam przed wejściem do łazienki :P
Przy takim opakowaniu można praktycznie wycisnąć całą zawartość.


Konsystencja gęstego kremu. Dobrze nakłada się na twarz, nie spływa. 
Trochę tłustawa- niestety parafina w składzie :(





Zapach jest bardzo przyjemny. Słodki, mleczno-migdałowy. Podoba mi się :)

Dość wydajna- jedna saszetka wystarczyła mi na 2 użycia.

Co do działania. Fajnie nawilża, koi skórę. Po użyciu jest delikatnie odżywiona i wygładzona. Łatwo sie zmywa, nie zastyga na twarzy. Nie podrażnia.
Może uwidaczniać rozszerzone pory- ze względu na parafinę. Właśnie z powodu składu nie kupię jej ponownie.


Plusy:
+cena
+konsystencja
+zapach
+nawilża
+wygładza
+odżywia
+koi

Minusy:
-skład

A wy jakie polecacie odżywcze maseczki do twarzy? A może miałyście tą ?

Buziaki!

41 komentarzy:

  1. Miałam tą maseczkę. Ma cudowny słodki zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tą maseczkę! :) ja polecam maseczki z ziaji, nie ma chyba odżywczej, ale regenerująca spisuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. parę razy już miałam ochotę na tą maseczkę i może wreszcie się zmobilizuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm miodzio hmm ja tam nigdy na skład nie patrzę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakis czas temu tez nie zaglądałam, ale od 2 lat się to zmieniło :) Czasem warto :)

      Usuń
  5. ja lubię wszystkie peel offy, zdzieranie skóry węża :D

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę nudnawa jestem, bo ja tylko glinka zielona i ewentualnie maseczka upiększająca z Clarins:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam maseczek z glinką, zazwyczaj zieloną. Dobrze wpływa na moją cerę.

      Usuń
  7. Spojrzałam na nią w rossmannie , gdy szukałam maski do twarzy , ale skłąd faktycznie kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajna :) nie znam za bardzo dobrych maseczek, daaaawno już nic nie robiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tag zmotywował do bardziej sumiennego stosowania :D

      Usuń
  9. Jedna z moich najukochańszych maseczek. Bardzo, bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś wyrózniona na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. ja raczej stosuję oczyszczające, więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też możesz polecić, bo zazwyczaj takich używam. Jedynie co jakiś czas, w fazach przesuszenia, używam czegoś bardziej treściwego.

      Usuń
  12. Polecam samemu ukręcić sobie maseczkę z miodu, olejków i koziego mleka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię te maseczki sera w małych saszetkach od perfecty
    Bardzo ciekawa recenzja obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahh ta parafina coś ostatnio mam pecha i bardo dużo jej znajduję hmmm... ja zastanawiam się na kolejną maseczka tego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też ta parafina odstrasza...pozdrawiam blogerkę z opolszczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciągle poszukuję maseczki z dobrym składem

    Kochana, zapraszam Cię do tagu
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/10/osoda-dnia-jesiennego-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Perfecty bardzo lubiłam maseczkę typu peel-off dla cery normalnej, mieszanej i tłustej;) Fajnie oczyszczała pory zlokalizowane na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej maseczki nie miałam, ale z Perfecty bardzo lubię z kwasami AHA i aloesem ;) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zwracam uwagę na parafinę w składzie i dlatego bym nie kupiła .

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam mieszaną skórę, ale też używam czasem odżywczych. Ostatnio przypadła mi do gustu intensywnie odżywiająca z AA, z Daxa czeka na wypróbowanie wygładzająca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej maseczki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego źle, że ma parafinę w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest przecież napisane że poszerza pory:)

      Usuń
    2. od razu przeszłam to plusów i minusów i nie doczytałam dlaczego. dziękuję za odpowiedz! :)

      Usuń
  23. miałam ją :) jest świetna do mojej mieszanej cery:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię nawilżać :) A mam tłustą cerę, która nigdy nie ma tego dość.

      Usuń
  24. U mnie kompletnie się nie sprawdziła, nawilża to fakt, ale przy tym zapchała mnie jak nic innego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, ze przy dłuższym stosowaniu też mogłabym mieć taki problem.

      Usuń
  25. bardzo lubię maseczki, ale nigdy jej nie miałam, ale raczej kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)