czwartek, 27 września 2012

Przesyłka :)

Wracam po cały dniu w szkole do domu i co zastałam? Na biurku lezy przesyłka :) Od razu mam lepszy humor!
Wygrałam w konkursie  http://dorotadz.blogspot.com/2012/09/taki-may-konkursik.html na blogu Doroty.


A oto co znalazłam w środku :













Przesyłka ucieszyła mnie podwójnie: raz, że wygrałam, dwa- szukałam pudru idealnego do torebki, żeby poprawić makijaż w ciągu dnia.
Na pewno zdam relację, jak się bezie spisywał :)

Puderniczka jest dość gruba i solidna. Milutki puszek, z jednej strony pokryty skórką :) Do pełni szczęścia brakuje lusterka, ale zawsze mam je w torebce.

Dziękuję bardzo, Dorotko :*

Buziaki :*

24 komentarze:

  1. gratuluję ;] nie dość, że fajny prezent, to jeszcze trafiony ;p
    mam nadzieję, że będzie się dobrze spisywał

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam tą drugą szczęśliwą zwyciężczynią i tez dziś otrzymałam puder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję:) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, gratuluję :) I troszkę nawet zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, świetne puder :) Koniecznie opisz efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Tym postem przypomniałaś mi, że muszę sobie kupić puderniczkę z lusterkiem do torebki, bo ta którą mam mi spadła, puder rozsypał się na milion kawałków i już niestety nie nadaje się do torebki :/ Mam nadzieję, że puder się spisze, i że po przetestowaniu napiszesz parę słów o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A próbowałaś sposobu z alkoholem ? Jeżeli puder był drogi, to może warto go ratować ?

      Usuń
  7. przyjmij gratulacje także ode mnie takie niespodzianki zawsze niezmiernie cieszą ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczuszka dobra na poprawę humoru ;) I gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję,mi nigdy nic nie udało się wygrać-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej!:) takie przesyłeczki na pewno polepszają humor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Kochana!Cieszę się,że dostałaś przesyłeczkę ode mnie.Mam nadzieję,że sprawdzi się on na Twojej skórze,mam taki sam i jestem zadowolona.Pozdrawiam cieplutko,a wszystkie blogerki zapraszam do mojego kolejnego konkursu,który trwa do 10.10.Zapraszam i życzę powodzenia : ;) dorotadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. moje gratulacje :) czekam za recenzje bo jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej :)
    Co to za serum z Eveline? Widziałam półkę przy kasie, ale nie bardzo miałam czas się głębiej jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)